Elismerés a legkiválóbb márkáknak – Superbrands díjas lett a Hunguest Hotels!

Idén tizedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat.
A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére így a bizottság értékelése 2014-ben is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással.
A programot magát közel húsz évvel ezelőtt marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta (1995) a világ minden részén ismertté vált, ma már 5 földrész 90 országában jelent különleges minősítést a Superbrands cím.
Idén tizedik alkalommal ült össze a 23 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely márkánkat, a Hunguest Zrt-t Magyarországon egyedüli szállodaláncként érdemesnek találta a Superbrands 2014 védjegy viselésére.
Ez a döntés azért kifejezetten kedves a szívünknek, mert most nem csak egy szállodánk nyerte el a megtisztelő minősítést, mint korábban a lillafüredi Hunguest Hotel Palota, hanem a szállodalánc egésze rendelkezik most már ezzel az elismerő minősítéssel.
Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vendégeink választásához.
A díj olyan pozitív visszajelzés brandünkről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.