MagyarBrands díjas a Hunguest Hotels!

Hunguest Hotels MagyarBrands 2010-ben először tették külön mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói. Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, ismertség, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság döntése (reputáció és identitás) alapján a Hunguest Hotels igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP100 fogyasztói márka egyike legyen.   Büszkék vagyunk arra, hogy már a program első évében magunkénak tudhatjuk ezt a megtisztelő címet.

A MagyarBrands díjról
A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői egyre nagyobb szükségét látták, hogy ráirányítsák a figyelmet a hazai termékekre is, így a nemzetközi elismeréshez hasonlóan MagyarBrands elnevezéssel a legkiválóbb hazai márkákat előtérbe helyező programot indítottak el.

A MagyarBrands olyan hazai márkákat díjaz, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek itthon és határainkon kívül is. A MagyarBrands a hazai és nemzetközi piacon olyan értéket képvisel, amely a vásárlók számára a megbízhatóságot és minőséget tanúsítja.

A MagyarBrands védjegy egy előre meghatározott, jelölés és egységes szempontrendszer alapján, pályázati úton nyerhető el. A bizottsági jelölés után a hazai programban részt vevő vállalkozások termékeit márkáit a következő szempontok alapján értékelik:
1.    Tradíció
2.    Tulajdonosi összetétel
3.    Menedzsment
4.    Foglalkoztatás
5.     Reputáció
6.    Identitás
7.    Ismertség
Az objektív, mérhető adatok mellett a szubjektív elemeket (reputáció és az identitás) a független bizottság pontozza.

A szervezők a program fővédnöki tisztségére Dr. Navracsics Tibor miniszterelnök-helyettest kérték fel, aki vállalta a kezdeményezés támogatását.

A Hunguest Hotels oklevele
Hunguest Hotels MagyarBrands Oklevél