Minden, amit az új Törzsvendégprogramról tudni kell |
Az elmúlt héten örömmel adtunk hírt a megújult törzsvendégprogramunkról, most pedig összegyűjtöttük a változással kapcsolatos legfontosabb kérdéseket.
Szükséges a régi chipkártyámat lecserélni?
A régi bordó, chip alapú kártyák nem kerülnek megszüntetésre, azok továbbra is érvényesek, a megszerzett pontok nem vesznek el. A régi kártyákat is lehet digitalizálni a Hunguest fiókban, de használatukhoz továbbra is szükséges a PIN kód ismerete.
Hogyan tudom a meglévő bordó chipkártyámat új QR kódos kártyára cserélni?
Aktív tagsággal és bordó chip kártyával rendelkező vendégeink belföldi szállodáinkban személyesen tudják kártyáikat új QR kódos kártyára cserélni. A cseréhez új regisztráció nem szükséges, ahogyan emailben sem kell kérvényezni, a régi kártya recepción történő leadása és a személyes adatok egyeztetése után az új kártyát azonnal kézhez tudják venni.
Mi történik a korábban megszerezett törzsvendégpontokkal?
A korábban megszerzett törzsvendégpontok nem vesznek el, a korábbi pontok az új QR kódos kártyára minden esetben átvezetésre kerülnek.
Meddig érvényes a bordó chipkártya?
A régi bordó, chip alapú kártyák nem kerülnek megszüntetésre, azok továbbra is érvényesek. A chip kártyák érvényességére vonatkozó szabályzat nem változott, valamint az új QR kódos kártyákra is az érvényes, hogy az utolsó tranzakciótól számított 3 évig érvényesek. A bordó chipkártyát, igény esetén belföldi szállodáinkban bármikor QR kódos kártyára cserélhetik.
Hogyan tudom a kártyámat digitalizálni?
Javasoljuk, hogy hozzák létre saját Hunguest felhasználói fiókjukat. A digitális kártyaformátumot a Hunguest Fiókban tudják rögzíteni (kártya csatolása).
Hunguest felhasználó fiókjukba belépve, VIP vagy Törzsvendégkártyájukat rögzíthetik a Google Wallet, vagy Apple Wallet alkalmazásában is.
A kártyát továbbra is csak annak tulajdonosa használhatja vagy más is igénybe veheti a kártya által nyújtott kedvezményeket?
Az új QR kódos kártyán nincsen nyomtatott név, azonban a Törzsvendég profil személyhez kötött. A kártya nem ruházható át másra, a megvalósult utazás után csak akkor tudunk törzsvendégpontokat jóváírni, ha a számlán szereplő név megegyezik a törzsvendégkártya tulajdonosával, valamint, ha a foglalás közvetlenül a Hunguest honlapján történt.
Mikor érkezik meg a kártyám? (2025. májusában vagy júniusában vagy júliusában vagy augusztusában regisztráltam és még nem kaptam meg.)
A hűségkártyák postázása jelenleg is folyamatban van. Kártyatechnológiai átállás, valamint a nyári időszakra jellemző korlátozott nyomdai kapacitás következtében a kártyák előállítása több időt vett igénybe. Ezen időszak alatt beérkező igényeket minden esetben rögzítettük és feldolgozásuk folyamatban van. A legyártott kártyák postai úton kerülnek kiküldésre.
Az 2025. augusztus 29. után online megigényelt kártyákat, a következő szállodai pihenés alkalmával bármelyik belföldi szállodánkban – személyes adatok egyeztetését követően – át tudják venni.
A kártya gyártási ideje alatt történő szállásfoglalások után járó pontokat munkatársaink név és számla alapján utólagosan jóváírják.
Az új kártyának van PIN kódja?
Az új QR kódos kártyák PIN kóddal nem rendelkeznek, anélkül használhatóak. A régi kártyákat is lehet digitalizálni a Hunguest fiókban, de használatukhoz továbbra is szükséges a PIN kód ismerete.
|
|