Szobafoglalás

Hírlevél

Gyakori kérdések a Hunguest Hotels Törzskártya, Ajándék- és Élménykártyák használatára vonatkozóan

Mi a teendő, ha elveszítettem a Hunguest Hotels kártyámat?

Miként tudhatom meg a kártyám egyenlegét?

Minden kártyához tartozik PIN kód?

Az összes Hunguest Hotels kártya PIN kóddal védett a jogosulatlan használattól, ezért minden kártyás tranzakcióhoz szükség van a kártya jelenlétére és a PIN kód ismeretére.

Hol találom a kártyám PIN kódját?

Mit tegyek, ha nem tudom a kártyám PIN kódját?

PIN kód hiányában pótolni kell a kártya használatához a megfelelő kódot.

Milyen esetben lehetséges utólagos pontfelírás a kártyámra?

Az Ön által elfogadott EGYÉNI ÉS VIP TÖRZSKÁRTYA ÜZLETI FELTÉTELEK alapján a kártya kézhezvételét követően nincs lehetőség utólagos pontfelírásra. Ezért fontos, hogy minden nálunk töltött szállodai tartózkodásánál, Önnél legyen a kártya és tudja a PIN kódot.

Összevonható-e két Egyéni Törzskártya?

Meddig érvényes a kártyám?

A kártya lejárata, a típusától függ.

Milyen módon használható együtt a SZÉP kártya és a Hunguest Hotels Törzskártya?

A SZÉP kártya szabályzat és a HUNGUEST HOTELS Törzskártya Üzleti Feltételei egyaránt kimondják, hogy a számlának a kártyatulajdonos nevére kell szólnia. Abban az esetben, ha egy családban két különböző névre szól a SZÉP kártya és a Törzskártya, akkor a szabályzatok értelmében egy számla rendezéséhez együtt nem használható a két kártyatípus. Javasoljuk, hogy ebben az esetben a SZÉP kártyát kibocsátó pénzintézet ügyfélszolgálatán igényeljen meglévő SZÉP kártyájához társkártyát, amely a Törzskártya tulajdonos nevére szól. Csak akkor használható együtt ez a két kártyatípus, ha ugyanarra a névre szólnak.