Gyakori kérdések a Hunguest Hotels Törzskártya, Ajándék- és Élménykártyák használatára vonatkozóan
MI A TEENDŐ, HA ELVESZÍTETTEM A HUNGUEST HOTELS EGYÉNI TÖRZSKÁRTYÁMAT?
*HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum
Telefonszám: 06 1 481 9150
(Kedd, Szerda, Csütörtök 8:00 – 13:00)
2022.12.26-01.02 között zárva tart.
E-mail: torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu
- Az Egyéni Törzskártya pótlására személyesen a szállodáink recepcióján van lehetőség. Ebben az esetben új jelentkezési lapot kell kitölteni, a kártya pótlása díjmentes. A jelentkezési lapra rá kell írni a pótlandó kártya számát, illetve azt, hogy „kártyapótlás”.
- Amennyiben elektronikusan szeretné a kártyapótlást intézni, kérjük, hogy kattintson ide és válassza a "Kártyapótlás" lehetőséget!
Az elkészült új kártyát 30 napon belül postán keresztül juttatjuk el Önhöz.
MI A TEENDŐ, HA ELVESZÍTETTEM A HUNGUEST HOTELS AJÁNDÉK- VAGY PRÉMIUM ÉLMÉNYKÁRTYÁMAT?
- Abban az esetben, ha elveszítette Ajándék- vagy Prémium Élménykártyáját, az elvesztését – telefonos tájékoztatás mellett – írásban, e-mail üzenetben kell bejelenteni HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum részére (e-mail: torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu) az elveszett Ajándék- vagy Prémium Élménykártya sorszámának megadásával.
- A HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum a kártya sorszámát tartalmazó írásbeli bejelentést követő 48 órán belül garantálja a kártya letiltását.
- Abban az esetben, ha kártyacserére kerül sor, az új kártyára a régi kártyán lévő fel nem használt összeg kerül rögzítésre.
HOGYAN TUDHATOM MEG A TÖRZSKÁRTYÁM PONTEGYENLEGÉT?
- A kártya pontos egyenlegét az utolsó szállodai tranzakció során kapott POS slip (bizonylat) alján, a pontegyenlegnél feltüntetve találja.
- A kártya egyenlege lekérdezhető szállodai POS terminálon keresztül is. Erre személyesen a szállodáink recepcióján van lehetőség a kártya jelenlétében és a PIN kód ismeretében.
- Lehetőség van telefonos érdeklődésre is, ehhez kérjük hívja a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrumot (Telefonon, kedd-csütörtök 08:00–13:00 között a +36 1 481 9150 számon).
- Honlapunkon is lekérhető az Egyéni Törzskártya egyenlege. Az így lekérdezett egyenleg tájékoztató jellegű.
- A HUNGUEST HOTELS applikációból – mely egyaránt letölthető iOS és androidos telefonokra – is lekérdezhető a pontegyenleg. Az így lekérdezett egyenleg szintén tájékoztató jellegű.
MINDEN KÁRTYÁHOZ TARTOZIK PIN KÓD?
- A HUNGUEST HOTELS kártyaprogramban szereplő kártyák 4 számjegyű PIN kóddal védettek a jogosulatlan használattól, ezért minden kártyás tranzakcióhoz szükség van a kártya fizikai jelenlétére és a hozzájuk tartozó PIN kód ismeretére.
HOL TALÁLOM A KÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?
- A PIN kód a Törzskártya mellé küldött kisérőlevelünkben található, amit a kártya kézhezvételekor kapott meg.
- Az Ajándék és Élménykártyák PIN kódja a kártya tokján, vagy a vásárláskor kapott POS slipen (bizonylaton) is szerepel.
- Amennyiben rendelkezik HUNGUEST HOTELS mobil applikációval, úgy a Törzskártyájához tartozó PIN kódja mindig kéznél lesz. Ehhez célszerű a kártya kézhezvételekor rögtön regisztrálni a kártyát. Az applikációban a "Törzskártyám" menüben található az „Elfelejtett PIN kód”. Erre kattintva, a rendszer automatikusan elküldi Önnek a kártyához tartozó PIN kódot.
MIT TEGYEK, HA NEM TUDOM AZ EGYÉNI TÖRZSKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?
PIN kód hiányában a kártyát nem lehet használni, így azt pótolni kell.
- Személyesen szállodáink recepcióján van lehetőség a PIN kód pótlására.
- Amennyiben telefonon keresztül szeretné a PIN kód pótlását intézni, kérjük hívja a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrumot munkanapokon 09:00–13:00 között, a +36 1 481 – 9150 telefonszámon.
- Amennyiben rendelkezik HUNGUEST HOTELS mobil applikációval, úgy a PIN kódja mindig kéznél lesz. Ehhez célszerű a kártya kézhezvételekor rögtön regisztrálni a kártyát. Az applikációban a „Törzskártyám” menüben található az „Elfelejtett PIN kód”. Erre kattintva, a rendszer automatikusan és díjmentesen elküldi Önnek a kártyához tartozó PIN kódot.
MIT TEGYEK, HA NEM TUDOM AZ AJÁNDÉK VAGY ÉLMÉNYKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?
PIN kód hiányában a kártyát nem lehet használni, így azt pótolni kell.
- A PIN kódot, annak bármely okból fennálló hiánya esetén (elvesztés, elfelejtés, elütés stb.) a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum telefonon munkanapokon 09:00–13:00 között pótolja.
- Amennyiben elektronikusan szeretné a PIN kód pótlást intézni, kérjük, hogy igényét a kártyaszám megadásával a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum részére legyen kedves megküldeni, az torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu email címre.
- Szállodában az Ajándék vagy Élménykártyához tartozó PIN kód pótlása nem lehetséges.
- Az Ajándék- és Prémium Élménykártya elvesztéséből vagy a PIN kód elvesztéséből eredő károkért a HUNGUEST HOTELS nem vállal felelősséget.
MILYEN ESETBEN LEHETSÉGES UTÓLAGOS PONTFELÍRÁS A KÁRTYÁMRA?
- Az Ön által elfogadott EGYÉNI ÉS VIP TÖRZSKÁRTYA ÜZLETI FELTÉTELEK alapján a Törzskártya kézhezvételét követően nincs lehetőség utólagos pontfelírásra. Ezért fontos, hogy minden nálunk töltött szállodai tartózkodásánál, Önnél legyen Törzskártyája és ismerje a hozzá tartozó PIN kódot.
- Amennyiben még nem kapta kézhez az Egyéni Törzskártyáját, kérjük küldje el e-mailben a köztes időszakban kiállított szállodai számláját a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum részére az torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu e-mail címre. Ebben az esetben a számla alapján munkatársaink jóváírják a pontokat.
- Amennyiben Önnél van a kártyája, akkor a szálloda munkatársai, a kártyaszám alapján utólagosan felírják Önnek a pontokat és erről emailben tájékoztatják Önt.
ÖSSZEVONHATÓ-E KÉT EGYÉNI TÖRZSKÁRTYA?
- A kártyák nem összevonhatók.
- Amennyiben egy családban több kártyát is igényeltek, érdemes a forgalmat csak az egyik kártyára koncentrálni, a másik kártyát pedig felfüggesztetni.
MEDDIG ÉRVÉNYES A KÁRTYÁM?
Ajándékkártya érvényességi idejének hosszabbítása: A veszélyhelyzeti korlátozások miatti szállodai üzemszünetek ideje alatt lejáró és fel nem használt Ajándék és Élménykártyák lejáratát Társaságunk meghosszabbította 2022.03.31. napra.
A kártya érvényessége a kártya típusától függ:
- Az Üzleti kártyák nem rendelkeznek lejárattal, visszavonásukig érvényesek. Az Egyéni Törzskártyák annak kiállítástól vagy az utolsó tranzakció dátumától számított 3 évig érvényesek.
- A VIP kártyák 12 hónapig érvényesek.
- Az Ajándékkártyák a megvásárlástól számított 18 hónapig érvényesek. A pontos lejárati idő vagy a kártya tokján van feltüntetve, vagy pedig a vásárláskor kapott slip (bizonylat) alján szerepel.
- Az Élménykártyák a megvásárlástól számított 12 hónapig érvényesek. A pontos lejárati idő, vagy a kártya tokján van feltüntetve, vagy a vásárláskor kapott slip (POS bizonylat) alján és/vagy a kártyatokon szerepel.
- A Prémium Élménykártyák forgalmazása 2021.05.14 napjával megszűnt, de a forgalomban lévő kártyák, változatlan feltételekkel felhasználhatók. (Üzleti Feltétel)
MI A TEENDŐ LEJÁRÓ AJÁNDÉK- ÉS/VAGY ÉLMÉNYKÁRTYA ESETÉN?
- A kártyák meghosszabbíthatók a lejáratuk előtt névértékük, vagy esetleges maradvány értékük 10%-a ellenében. A kártya meghosszabbítás ideje maximum 12 hónap lehet (a lejárattól számítva). Kérjük, írjon a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu e-mail címre, hogy mely sorszámú kártyá(ka)tszeretné meghosszabbítani. Ebben az esetben a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum munkatársai elküldik az átutaláshoz szükséges adatokat, és az összeg beérkezését követően automatikusan meghosszabbítják a kártyá(ka)t.
- Az Ajándékkártya érvényességének meghosszabbításáért fizetendő díjak címletenként:
5 000 Ft címletű Ajándékkártya esetében: |
500 Ft/kártya |
Az 5 000 és 10 000 Ft címletű Ajándékkártyák értékesítése 2022.08.01. napjával megszűnt!
- A Prémium Élménykártyák forgalmazása 2021.05.14 napjával megszűnt, de a forgalomban lévő kártyák, változatlan feltételekkel felhasználhatók.
NEM SIKERÜL ONLINE FIZETNEM AJÁNDÉKKÁRTYA VÁSÁRLÁSAKOR, MIT TEGYEK?
Az online fizetéshez érdemes előkészíteni a bankkártyát (SZÉP Kártyával nem vásárolható ajándékkártya) és a fizetés jóváhagyásához szükséges banki applikációt vagy internetes banki felületetet, hogy a tranzakció ne hiúsuljon meg időtúllépés miatt.
Ha más okból mégsem sikeres a bankkártyás vásárlása, abban az esetben lehetősége van az alábbi számlaszámra banki átutalással is kiegyenlítenie az ajándékkártyák összegét:
HUNGUEST Hotels Zrt.
Erste Bank
11600006-00000000-77649421
Közlemény: a megvásárolni kívánt ajándékkártyák darabszáma és címlete
Egyúttal kérjük, hogy a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu email címre írja meg számlázási és postázási címét – cég esetében az adószámot – is.
Köszönjük türelmét és elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért!
Megrendelésénél kérjük vegye figyelembe, hogy a megvásárolt kártyákat tértivevényes postai küldeményként küldjük, belföldön 7 munkanapos átfutási idővel.