Hunguest Hotels Hungary
Belépés

Gyakori kérdések a Hunguest Hotels Törzskártya, Ajándék- és Élménykártyák használatára vonatkozóan


Kedves Vendégeink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrumban
(1061 Budapest Székely Mihály utca 3.) a személyes ügyfélfogadás lehetősége, valamint Ajándék- és Élménykártya értékesítés 2021.03.01. napjától megszűnt.

A személyes ügyfélfogadás helyett a továbbra is elérhető telefonos elérhetőséget (+36 1 481 9150), valamint az elektronikus (torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu, illetve a  www.hunguesthotels.hu) felületen történő ügyintézés igénybevételét javasoljuk.

Ajándék és Élménykártya webshopunkban továbbra is megvásárolható!

Ajándékkártya érvényességi idejének hosszabbítása: A veszélyhelyzeti korlátozások miatti szállodai üzemszünetek ideje alatt lejáró és fel nem használt Ajándék- és Élménykártyák lejáratát Társaságunk meghosszabbította 2022.03.31. napra. 

Üdvözlettel: Hunguest Hotels Törzsvendég Centrum  


MI A TEENDŐ, HA ELVESZÍTETTEM A HUNGUEST HOTELS EGYÉNI TÖRZSKÁRTYÁMAT?

MI A TEENDŐ, HA ELVESZÍTETTEM A HUNGUEST HOTELS AJÁNDÉK- VAGY PRÉMIUM ÉLMÉNYKÁRTYÁMAT?


HOGYAN TUDHATOM MEG A TÖRZSKÁRTYÁM PONTEGYENLEGÉT?


MINDEN KÁRTYÁHOZ TARTOZIK PIN KÓD?


HOL TALÁLOM A KÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?


MIT TEGYEK, HA NEM TUDOM AZ EGYÉNI TÖRZSKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

PIN kód hiányában a kártyát nem lehet használni, így azt pótolni kell.

MIT TEGYEK, HA NEM TUDOM AZ AJÁNDÉK VAGY ÉLMÉNYKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

PIN kód hiányában a kártyát nem lehet használni, így azt pótolni kell.

  • A PIN kódot, annak bármely okból fennálló hiánya esetén (elvesztés, elfelejtés, elütés stb.) a HUNGUEST HOTELS Ügyfélszolgálat telefonon munkanapokon 8.00 - 16.30 között pótolja.
  • Amennyiben elektronikusan szeretné a PIN kód pótlást intézni, kérjük, hogy igényét a kártyaszám megadásával a HUNGUEST HOTELS Ügyfélszolgálat részére legyen kedves megküldeni, az info@hunguesthotels.hu email címre.
  • Szállodában az Ajándék vagy Élménykártyához tartozó PIN kód pótlása nem lehetséges.
  • Az Ajándék- és Prémium Élménykártya elvesztéséből vagy a PIN kód elvesztéséből eredő károkért a HUNGUEST HOTELS nem vállal felelősséget.

MILYEN ESETBEN LEHETSÉGES UTÓLAGOS PONTFELÍRÁS A KÁRTYÁMRA?

  • Az Ön által elfogadott EGYÉNI ÉS VIP TÖRZSKÁRTYA ÜZLETI FELTÉTELEK alapján a Törzskártya kézhezvételét követően nincs lehetőség utólagos pontfelírásra. Ezért fontos, hogy minden nálunk töltött szállodai tartózkodásánál, Önnél legyen Törzskártyája és ismerje a hozzá tartozó PIN kódot.
  • Amennyiben még nem kapta kézhez az Egyéni Törzskártyáját, kérjük küldje el e-mailben a köztes időszakban kiállított szállodai számláját a HUNGUEST HOTELS Ügyfélszolgálat részére az info@hunguesthotels.hu e-mail címre. Ebben az esetben a számla alapján munkatársaink jóváírják a pontokat.
  • Amennyiben Önnél van a kártyája, akkor a szálloda munkatársai, a kártyaszám alapján utólagosan felírják Önnek a pontokat és erről emailben tájékoztatják Önt.

ÖSSZEVONHATÓ-E KÉT EGYÉNI TÖRZSKÁRTYA?

  • A kártyák nem összevonhatók.
  • Amennyiben egy családban több kártyát is igényeltek, érdemes a forgalmat csak az egyik kártyára koncentrálni, a másik kártyát pedig felfüggesztetni.

MEDDIG ÉRVÉNYES A KÁRTYÁM?

Ajándékkártya érvényességi idejének hosszabbítása: A veszélyhelyzeti korlátozások miatti szállodai üzemszünetek ideje alatt lejáró és fel nem használt Ajándék és Élménykártyák lejáratát Társaságunk meghosszabbította 2022.03.31. napra. 

A kártya érvényessége a kártya típusától függ:

  • Az Egyéni Törzskártyák és Üzleti kártyák nem rendelkeznek lejárattal, visszavonásukig érvényesek.
  • A VIP kártyák 12 hónapig érvényesek.
  • Az Ajándékkártyák a megvásárlástól számított 18 hónapig érvényesek. A pontos lejárati idő vagy a kártya tokján van feltüntetve, vagy pedig a vásárláskor kapott slip (bizonylat) alján szerepel.
  • Az Élménykártyák a megvásárlástól számított 12 hónapig érvényesek. A pontos lejárati idő, vagy a kártya tokján van feltüntetve, vagy a vásárláskor kapott slip (POS bizonylat) alján és/vagy a kártyatokon szerepel.

MI A TEENDŐ LEJÁRÓ AJÁNDÉK- ÉS/VAGY ÉLMÉNYKÁRTYA ESETÉN?

  • A veszélyhelyzeti korlátozások miatti szállodai üzemszünetek ideje alatt lejáró és fel nem használt Ajándék és Élménykártyák lejáratát Társaságunk meghosszabbította 2022.03.31. napra.

MILYEN MÓDON HASZNÁLHATÓ EGYÜTT A SZÉP KÁRTYA ÉS A HUNGUEST HOTELS TÖRZSKÁRTYA?

  • A SZÉP Kártya szabályzat és a HUNGUEST HOTELS Törzskártya Üzleti Feltételei egyaránt kimondják, hogy a számlának a kártyatulajdonos nevére kell szólnia. Abban az esetben, ha egy családban két különböző névre szól a SZÉP kártya és a Törzskártya, akkor a szabályzatok értelmében egy számla rendezéséhez együtt nem használható a két kártyatípus. Javasoljuk, hogy ebben az esetben a SZÉP Kártyát kibocsátó pénzintézet ügyfélszolgálatán igényeljen meglévő SZÉP kártyájához társkártyát, amely a Törzskártya tulajdonos nevére szól. Csak akkor használható együtt ez a két kártyatípus, ha ugyanarra a névre szólnak.