Gyakori kérdések a Hunguest Hotels Törzskártya, Ajándék- és Élménykártyák használatára vonatkozóan
MI A TEENDŐ, HA ELVESZÍTETTEM A HUNGUEST HOTELS EGYÉNI TÖRZSKÁRTYÁMAT?
*HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum
1061 Budapest, Székely Mihály u. 3.
NYITVA TARTÁS
Hétfő-péntek: 08.30-17.00
Hétvége és munkaszüneti napok: zárva
Telefonszám: 06 1 481 9150
E-mail: torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu
- Az Egyéni Törzskártya pótlásának a díja 1 000 Ft, amit személyesen a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrumban (1061 Budapest, Székely Mihály u. 3.) egyenlíthet ki*. A befizetést követően az új kártyát 30 napon belül személyesen veheti át ugyanitt, vagy postán keresztül juttatjuk el Önhöz.
- Szállodáink recepcióján is lehetőség nyílik a kártya pótlására. Ebben az esetben új jelentkezési lapot kell kitölteni, amit a recepción befizetett 1 000 Ft pótlási díj igazolásával együtt kell leadni a recepción. A jelentkezési lapra rá kell írni a pótlandó kártya számát, illetve azt, hogy „kártyapótlás”. Az elkészült új kártyát 30 napon belül postán keresztül juttatjuk el Önhöz.
-
Amennyiben telefonon keresztül szeretné a kártyapótlást intézni, kérjük hívja a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrumot a +36 1 481 9150 telefonszámon (a Törzsvendég Centrum nyitvatartási ideje alatt), és kérje a kártya pótlását. A 1 000 Ft befizetését banki átutalással egyenlítheti ki - a következő bankszámlaszámra: ERSTE Bank 11600006 – 00000000 – 77649421. Kérjük a közlemény rovatban tüntesse fel a pótlandó kártya számát és a „kártyapótlás” feliratot: pl. "50012345 kártyapótlás".
HOGYAN TUDHATOM MEG A TÖRZSKÁRTYÁM PONTEGYENLEGÉT?
- A kártya pontos egyenlegét az utolsó szállodai tranzakció során kapott slip (bizonylat) alján, a pontegyenlegnél feltüntetve találja.
- Lehetőség van a telefonos érdeklődésre is. Ebben az esetben kérjük hívja a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrumot a +36 1 481 9150 telefonszámon (a Törzsvendég Centrum nyitvatartási ideje alatt).
- A kártya egyenlege lekérdezhető POS terminálon keresztül is. Erre személyesen a szállodáink recepcióján van lehetőség a kártya jelenlétében és a PIN kód ismeretében.
- Honlapunkon is lekérhető az Egyéni Törzskártya egyenlege. Az így lekérdezett egyenleg tájékoztató jellegű.
-
A HUNGUEST HOTELS applikációból – mely egyaránt letölthető iOS és androidos telefonokra – is lekérdezhető a pontegyenleg. Az így lekérdezett egyenleg szintén tájékoztató jellegű.
MINDEN KÁRTYÁHOZ TARTOZIK PIN KÓD?
-
A HUNGUEST HOTELS kártyaprogramban szereplő kártyák 4 számjegyű PIN kóddal védettek a jogosulatlan használattól, ezért minden kártyás tranzakcióhoz szükség van a kártya fizikai jelenlétére és a hozzájuk tartozó PIN kód ismeretére.
HOL TALÁLOM A KÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?
- A PIN kód a kártya mellett egy borítékban található, amit a kártya kézhezvételekor kapott meg.
- Az Ajándék - és Élménykártyák PIN kódja a kártya tokján, és a vásárláskor kapott slipen (bizonylaton) is szerepel.
-
Amennyiben rendelkezik HUNGUEST HOTELS mobil applikációval, úgy a PIN kódja mindig kéznél lesz. Ehhez célszerű a kártya kézhez vételekor rögtön regisztrálni a kártyát. Az applikációban a „Törzskártyám” menüben található az „Elfelejtett PIN kód”. Erre kattintva, a rendszer automatikusan elküldi Önnek a kártyához tartozó PIN kódot.
MIT TEGYEK, HA NEM TUDOM AZ EGYÉNI TÖRZSKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?
*HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum
1061 Budapest, Székely Mihály u. 3.
NYITVA TARTÁS
Hétfő-péntek: 08.30-17.00
Hétvége és munkaszüneti napok: zárva
Telefonszám: 06 1 481 9150
E-mail: torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu
- PIN kód hiányában a kártyát nem lehet használni, így azt pótolni kell.
- A PIN kód bármely okból fennálló hiánya esetén (elvesztés, elfelejtés stb.) a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum munkatársai a nyitvatartási idő alatt - megfelelő azonosítás után – a PIN kódot díjmentesen pótolják.
- Szállodáink recepcióján is lehetőség van a PIN kód pótlására. Elképzelhető, hogy a szállodában nem tudják helyileg megoldani a PIN kód lekérdezését. Ebben az esetben a kártya bevonásra kerül, és postán fogja visszakapni a kártyáját a PIN kóddal együtt.
-
Amennyiben telefonon keresztül szeretné intézni, kérjük hívja a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrumot a +36 1 481 9150 telefonszámon (a Törzsvendég Centrum nyitvatartási ideje alatt), és kérje a PIN kód pótlását.
MIT TEGYEK, HA NEM TUDOM AZ AJÁNDÉK VAGY ÉLMÉNYKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?
- PIN kód hiányában a kártyát nem lehet használni, így azt pótolni kell.
- A PIN kódot, annak bármely okból fennálló hiánya esetén (elvesztés, elfelejtés, elütés stb.) a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum személyesen vagy telefonon – a vásárlás tényének igazolása után – a nyitvatartási ideje alatt pótolja.
-
Szállodában az Ajándék - vagy Élménykártyához tartozó PIN kód pótlása nem lehetséges.
MILYEN ESETBEN LEHETSÉGES UTÓLAGOS PONTFELÍRÁS A KÁRTYÁMRA?
- Az Ön által elfogadott EGYÉNI ÉS VIP TÖRZSKÁRTYA ÜZLETI FELTÉTELEK alapján a kártya kézhezvételét követően nincs lehetőség utólagos pontfelírásra. Ezért fontos, hogy minden nálunk töltött szállodai tartózkodásánál Önnél legyen a kártya, és ismerje a hozzá tartozó PIN kódot.
- Amennyiben még nem kapta kézhez a kártyáját, küldje el faxon, vagy e-mailben a köztes időszakban kiállított számláját a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum részére alábbi elérhetőségeink egyikére: Fax: +36 1 481 9151, vagy e-mail: torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu. Ebben az esetben a számla alapján munkatársaink jóváírják a pontokat.
-
Amennyiben Önnél van a kártyája, de bármilyen okból meghiúsul a pontjóváírás a szállodában, akkor kérje a kártya bevonását és így kaphat utólagos pontjóváírást a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrumtól. Ez esetben a szálloda munkatársai intézik Ön helyett a teljes folyamatot. A pontfelírást követően a kártyát postai úton juttatjuk vissza Önnek.
ÖSSZEVONHATÓ-E KÉT EGYÉNI TÖRZSKÁRTYA?
- A kártyák nem összevonhatók.
-
Amennyiben egy családban több kártyát is igényeltek, érdemes a forgalmat csak az egyik kártyára koncentrálni, a másik kártyát pedig felfüggesztetni.
MEDDIG ÉRVÉNYES A KÁRTYÁM?
A kártya érvényessége a kártya típusától függ:
- Az Egyéni Törzskártyák és Üzleti kártyák nem rendelkeznek lejárattal, visszavonásukig érvényesek.
- Az Ajándékkártyák (10 000 Ft, 20 000 Ft és 50 000 Ft címletűek lehetnek) a megvásárlástól számított 18 hónapig érvényesek. A pontos lejárati idő vagy a kártya tokján van feltüntetve, vagy pedig a vásárláskor kapott slip (bizonylat) alján szerepel.
- Az Élménykártyák (melyek akuálisan 65 000 Ft és 80 000 Ft, korábban vásároltak esetében pedig 55 000 Ft és 70 000 Ft címletűek lehetnek) a megvásárlástól számított 12 hónapig érvényesek. A pontos lejárati idő vagy a kártya tokján van feltüntetve, vagy pedig a vásárláskor kapott slip (bizonylat) alján szerepel.
-
A VIP kártyák 12 hónapig érvényesek.
MI A TEENDŐ LEJÁRÓ AJÁNDÉK- ÉS/VAGY ÉLMÉNYKÁRTYA ESETÉN?
-
A kártyák meghosszabbíthatók a lejáratuk előtt névértékük, vagy esetleges maradvány értékük ("Ajándékkártya" esetében) 10%-a ellenében. A kártya meghosszabbítás ideje maximum 12 hónap lehet (a lejárattól számítva). Kérjük írjon a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu e-mail címre, hogy mely sorszámú kártyá(ka)tszeretné meghosszabbítani. Ebben az esetben a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum munkatársai elküldik az átutaláshoz szükséges adatokat, és az összeg beérkezését követően automatikusan meghosszabbítják a kártyá(ka)t.
MILYEN MÓDON HASZNÁLHATÓ EGYÜTT A SZÉP KÁRTYA ÉS A HUNGUEST HOTELS TÖRZSKÁRTYA?
-
A SZÉP kártya szabályzat és a HUNGUEST HOTELS Törzskártya Üzleti Feltételei egyaránt kimondják, hogy a számlának a kártyatulajdonos nevére kell szólnia. Abban az esetben, ha egy családban két különböző névre szól a SZÉP kártya és a Törzskártya, akkor a szabályzatok értelmében egy számla rendezéséhez együtt nem használható a két kártyatípus. Javasoljuk, hogy ebben az esetben a SZÉP kártyát kibocsátó pénzintézet ügyfélszolgálatán igényeljen meglévő SZÉP kártyájához társkártyát, amely a Törzskártya tulajdonos nevére szól. Csak akkor használható együtt ez a két kártyatípus, ha ugyanarra a névre szól.
AJÁNDÉKKÁRTYA KARÁCSONYRA - MIRE FIGYELJEN
- Hamarosan karácsony, ebben az időszakban vásárolják kedves vendégeink a legtöbb Hunguest Hotels Ajándék- és Élménykártyát. Rövid összefoglalónkban próbálunk segíteni, mire érdemes figyelni: