Hunguest Hotels Törzsvendégkártya és Ajándékkártya gyakori kérdések

 

HUNGUEST EGYÉNI TÖRZSVENDÉGKÁRTYA

MI A TEENDŐ, HA ELVESZÍTETTEM A HUNGUEST HOTELS EGYÉNI TÖRZSVENDÉGKÁRTYÁMAT?

  • Elveszett – aktív státuszú – Egyéni Törzsvendégkártya honlapunkon pótolható. Kérjük, hogy kattintson ide és válassza a "Kártyapótlás" lehetőséget!
  • Aktív státuszú Egyéni Törzsvendégkártya pótlására szállodáink recepcióján is van lehetőség. Ebben az esetben új jelentkezési lapot kell kitölteni. A jelentkezési lapra rá kell írni a pótlandó kártya számát, illetve azt, hogy „kártyapótlás”.
  • Az Egyéni Törzsvendégkártya pótlása díjmentes.
  • Az elkészült új kártyát 30 napon belül postán keresztül juttatjuk el Önhöz.
  • A korábbi pontegyenleg az új kártya legyártását követően átvezetésre kerül az új kártyájára.

HOGYAN TUDHATOM MEG A TÖRZSVENDÉGKÁRTYÁM PONTEGYENLEGÉT?

  • Honlapunkon lekérhető az Egyéni Törzskártya egyenlege. Az így lekérdezett egyenleg tájékoztató jellegű.
  • A kártya egyenlege lekérdezhető személyesen a szállodáink recepcióján is, a kártya jelenlétében és a PIN kód ismeretében.
  • Az kártya pontos egyenlegét az utolsó szállodai tranzakció során kapott bizonylat alján, a pontegyenlegnél feltüntetve találja.
  • Egyenleg lekérdezéséhez kérjük írjon emailt, a Hunguest Hotels Törzsvendég Centrum részére, a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu címre a kártyaszáma és születési dátuma megadásával.

HOL TALÁLOM AZ EGYÉNI TÖRZSVENDÉGKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

  • A PIN kód a Törzsvendégkártya mellé küldött kisérőlevelünkben található, amit a kártya kézhezvételekor kapott meg.

MIT TEGYEK, HA NEM TUDOM AZ EGYÉNI TÖRZSVENDÉGKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

PIN kód hiányában a kártyát nem lehet használni, így azt pótolni kell.

  • PIN kód pótláshoz kérjük írjon emailt a Hunguest Hotels Törzsvendég Centrum részére, a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu címre, a kártyaszáma és a születési dátuma megadásával.
  • A PIN kód pótlására a szállodáink recepción is van lehetőség.

MILYEN ESETBEN LEHETSÉGES UTÓLAGOS PONTFELÍRÁS A KÁRTYÁMRA?

  • Az Egyéni és VIP Törzsvendégkártya Általános szerződési Feletételei alapján a Törzsvendégkártya kézhezvételét követően nincs lehetőség utólagos pontfelírásra. Ezért fontos, hogy minden nálunk töltött szállodai tartózkodásánál, Önnél legyen Törzsvendégkártyája és a hozzá tartozó PIN kód.
  • Amennyiben még nem kapta kézhez az Egyéni Törzskártyáját, a gyártás követően a szállodai számla alapján munkatársaink jóváírják a pontokat.

ÖSSZEVONHATÓ-E KÉT EGYÉNI TÖRZSVENDÉGKÁRTYA?

  • A kártyák nem összevonhatók.
  • Amennyiben egy családban több kártyát is igényeltek, érdemes a forgalmat csak az egyik kártyára koncentrálni, a másik kártyát pedig felfüggesztetni.

MILYEN MÓDON HASZNÁLHATÓ EGYÜTT A SZÉP KÁRTYA ÉS A HUNGUEST HOTELS TÖRZSVENDÉGKÁRTYA?

  • A főszabály, hogy SZÉP Kártya használat esetén a számlának a SZÉP Kártya tulajdonos nevére kell szólnia. Csak akkor használható együtt a SZÉP Kártya és az Egyéni Törzsvendégkártya, ha két kártya ugyanarra a névre szól. Abban az esetben, ha egy családban két különböző névre szól a SZÉP kártya és az Egyéni Törzsvendégkártya, akkor a szabályzatok értelmében egy számla rendezéséhez együtt nem használható a két kártyatípus. Javasoljuk, hogy ebben az esetben a SZÉP Kártyát kibocsátó pénzintézet ügyfélszolgálatán igényeljen meglévő SZÉP kártyájához társkártyát, amely a Törzsvendégkártya tulajdonos nevére szól.

MI A TEENDŐ LAKCÍM VAGY NÉVVÁLTOZÁS ESETÉN?

  • Lakcímváltozás esetén kérjük írjon egy emailt Hunguest Hotels Törzsvendég Centrum részére, a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu címre. Adja meg a 8 jegyű Egyéni Törzsvendégkártya számát és az új lakcímét. A megadott adatok alapján munkatársaink módosítják a címét és erről e-mailben értesítik Önt.
  • Névváltozás esetén új kártyát kell igényelnie, melyet megtehet honlapunkon vagy szállodáink recepcióján. Az igénylés leadást követően kérjük jelezze a szállodában vagy emailben a Hunguest Hotels Törzsvendég Centrum részére a névváltozás tényét és a korábbi kártyaszámát, hogy pontegyenlegét át tudjuk vezetni az új kártyájára.
  • Az elkészült új kártyát 30 napon belül postán keresztül juttatjuk el Önhöz.

TÖRZSVENDÉG TAGSÁG MEGSZŰNÉSE - MEDDIG ÉRVÉNYES AZ EGYÉNI TÖRZSVENDÉGKÁRTYÁM?

  • A Törzsvendégtagság az utolsó tranzakció időpontjától számított 3 éves inaktivitás után megszűnik.
  • Az utolsó tranzakció időpontja lekérdezhető honlapunkon. 
  • A VIP kártyák a kiállításuktól számított 12 hónapig érvényesek.

HUNGUEST HOTELS AJÁNDÉKKÁRTYA

HOL VÁSÁROLHATÓ MEG AZ AJÁNDÉKKÁRTYA?

  • Az ajándékkártyák megvásárolhatók honlapunkon
  • valamint, szállodáink recepcióin.

AZ AJÁNDÉKKÁRTYA ELEKTRONIKUS FORMÁBAN MEGVÁSÁROLHATÓ?

  • A Hunguest ajándékkártya egy bankkártya méretű fizikai chipkártya, elektronikus formában nem vásárolható meg.

MILYEN CÍMLETBEN VÁSÁROLHATÓ MEG AZ AJÁNDÉKKÁRTYA?

Az ajándékkártyák kibocsátása:

  • 20 000
  • 50 000
  • 100 000
  • 250 000
    forintos fix címletekben történik.
  • A fenti címletektől eltérő ún. egyedi címletek is elérhetőek korlátozott számban. Egyedi címlet igény esetén kérjük írjon Hunguest Hotels Törzsvendég Centrum részére, a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu email címre. Munkatársaink felveszik Önnek a kapcsolatot a címleteket illetően.
  • Az előre feltöltött ajándékkártyák, az egyenlegük erejéig 18 hónapon belül, akár többször is használhatók, ezért javasoljuk, hogy nagyobb érték vásárlása esetén nagyobb címleteket vásároljon, a könnyebb felhasználhatóság érdekében. Pl.: 100 000 Ft érték esetén célszerű 1 db 100 000 forint címletű kártyát vásárolni, 5 db 20 000 Ft értékű kártya helyett.

NEM SIKERÜLT ONLINE FIZETNEM AJÁNDÉKKÁRTYA VÁSÁRLÁSAKOR, MIT TEGYEK?

  • Az online fizetéshez érdemes előkészíteni a bankkártyáját (SZÉP Kártyával nem vásárolható ajándékkártya) és a fizetés jóváhagyásához szükséges banki applikációt vagy internetes banki felületetet, hogy a tranzakció ne hiúsuljon meg időtúllépés miatt.
  • Ha mégsem sikeres a bankkártyás vásárlása, abban az esetben lehetősége van az alábbi számlaszámra banki átutalással is kiegyenlítenie az ajándékkártyák összegét:
    Hunguest Zrt. 
    Erste Bank: 11600006-00000000-77649421

    Közlemény: a megvásárolni kívánt ajándékkártyák darabszáma és címlete
  • Egyúttal kérjük, hogy a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu email címre írja meg számlázási és postázási címét – cég esetében az adószámot – is.
  • Megrendelésénél kérjük vegye figyelembe, hogy a megvásárolt kártyákat tértivevényes postai küldeményként küldjük, belföldön 7 munkanapos átfutási idővel.
  • A pénzügyi teljesítést követően postázzuk a megvásárolt ajándékkártyát.
     

AZ AJÁNDÉKKÁRTYÁT ALÁ KELL ÍRNI?

  • Az ajándékkártyát nem kell aláírni.

AZ AJÁNDÉKKÁRTYA ÁTRUHÁZHATÓ?

  • Az ajándékkártya – jellegéből adódóan – nem névre szól, bárki használhatja, akinél a kártya fizikailag jelen van és ismeri a hozzá tartozó PIN kódot.

MINDEN AJÁNDÉKKÁRTYÁHOZ TARTOZIK PIN KÓD?

  • Az ajándékkártyák PIN kóddal védettek a jogosulatlan használattól, ezért minden kártyás tranzakcióhoz szükség van a kártya fizikai jelenlétére és a hozzájuk tartozó PIN kód ismeretére.

HOL TALÁLOM A HUNGUEST AJÁNDÉKKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

  • Az Ajándékkártyák PIN kódja a kártya tokján, vagy a vásárláskor kapott bizonylaton szerepel.

MIT TEGYEK, HA NEM TUDOM AZ AJÁNDÉKKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

PIN kód hiányában a kártyát nem lehet használni, így azt pótolni kell.

  • PIN kód pótláshoz kérjük írjon emailt a Hunguest Hotels Törzsvendég Centrum részére, a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu címre, a kártyaszáma és a születési dátuma megadásával.
  • A PIN kód pótlására a szállodáink recepción is van lehetőség.

HOGYAN TUDHATOM MEG AZ AJÁNDÉKKÁRTYA EGYENLEGÉT?

  • Honlapunkon is lekérdezhető az ajándékkártya egyenlege. Az egyenleg lekérdezéséhez a kártyán található 8 jegyű kártyaszám és a hozzá tartozó PIN megadása szükséges.
  • A kártya egyenlege lekérdezhető szállodáink recepcióin is, a kártya jelenlétében és a PIN kód ismeretében.
  • A kártya pontos egyenlegét az utolsó szállodai tranzakció során kapott bizonylat is tartalmazza.

AJÁNDÉKKÁRTYÁVAL TUDOK ONLINE FIZETNI?

  • Az ajándékkártya online fizetésre nem alkalmas, elfogadásuk csak a szállodában lehetséges.

SZÁMLAFIZETÉSKOR TÖBB AJÁNDÉKKÁRTYA IS BEVÁLTHATÓ?

  • A számla kiegyenlítéséhez – maximum a számla fizetendő végösszegének erejéig – több ajándékkártya is beváltható, illetve más fizetési eszközökkel együttesen is használható.
  • A szálloda az ajándékkártyát – amennyiben a kártyán már nem maradt egyenleg – fizetéskor a bevonja.
     

KÜLFÖLDI HUNGUEST SZÁLLODÁBAN IS FELHASZNÁLHATÓK AZ AJÁNDÉKKÁRTYÁK?

Az ajándékkártyák az összes Hunguest szállodában beválthatók, belföldön és külföldön egyaránt.

  • Amennyiben egy euróban kiállított számla alapján kerül sor az ajándékkártya beváltásra, az alkalmazott árfolyam egységesen jelenleg 375 HUF/EUR. Ezen átszámítási árfolyam - árfolyamváltozás esetén - időszakonként felülvizsgálatra és módosításra kerülhet. 
  • Az aktuális átváltási árfolyamról érdeklődjön szállodáinkban.
  • A szálloda az ajándékkártyát – amennyiben a kártyán már nem maradt egyenleg – fizetéskor a bevonja.

HASZNÁLHATOM AZ AJÁNDÉKKÁRTYÁT SZÁLLÁSFOGLALÁS NÉLKÜL IS?

  • Az ajándékkártya olyan fizetési eszköz, amely a Hunguest szállodalánchoz tartozó bármely szálloda által teljesítendő szállodai szolgáltatásnyújtás ellenértékeként, illetve részellenértékeként kerül elfogadásra. Az ajándékkártya kizárólag ezen szállodai szolgáltatásokra használható fel, készpénzre nem váltható, beváltásakor készpénz vissza nem adható.

MI A TEENDŐ, HA ELVESZÍTETTEM AZ AJÁNDÉKKÁRTYÁMAT?

  • Abban az esetben, ha elveszítette ajándékkártyáját, az elvesztését – telefonos tájékoztatás mellett – írásban is kell bejelenteni Hunguest Hotels Törzsvendég Centrum részére torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu címen, az elveszett ajándékkártya sorszámának megadásával.
  • A Hunguest Hotels Törzsvendég Centrum a kártya sorszámát tartalmazó írásbeli bejelentést követő 48 órán belül garantálja a kártya letiltását.
  • Az elveszett ajándékkártyát díjmentesen pótoljuk, az új kártyára a régi kártyán lévő fel nem használt összeg kerül rögzítésre. 
  • Az új kártya megküldéséhez kérjük adja meg a postázási címét!

MEDDIG ÉRVÉNYES AZ AJÁNDÉKKÁRTYA?

  • Az ajándékkártyák a megvásárlásuktól számított 18 hónapig érvényesek. A pontos lejárati dátum a kártya tokján van feltüntetve, vagy a vásárláskor kapott bizonylat tartalmazza.
  • Az ajándékkártyák érvényességét és egyenlegét a honlapunkon tudja ellenőrizni. Az egyenleg lekérdezéséhez a kártyán található 8 jegyű kártyaszám és a hozzá tartozó PIN megadása szükséges.

MI A TEENDŐ LEJÁRÓ AJÁNDÉKKÁRTYA ESETÉN?

  • Az ajándékkártyák érvényessége meghosszabbítható a névértékük, vagy esetleges maradvány értékük 10%-a ellenében.
  • A kártya meghosszabbítás ideje maximum 12 hónap lehet (az utolsó lejárattól számítva). Az érvényességi idő csak elektronikusan hosszabbítható meg, ehhez kérjük, hogy igényét a kártyaszám(ok) megadásával, a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu email címre kérjük megküldeni.    Az érvényességi idő meghosszabbításról számlát állítunk ki ezért kérjük, hogy a számlázási címét is írja meg részünkre. A kártya érvényességének hosszabbítási díját banki átutalással egyenlítheti ki, az alábbi bankszámlaszámra: 
    Hunguest Zrt.
    Erste Bank: 11600006-00000000-77649421

    Közlemény: hosszabbítandó kártya száma és érvényességi idő hosszabbítás
  • Az ajándékkártya érvényességének meghosszabbításáért fizetendő díjak címletenként:
    5 000 Ft címletű kártya esetében*: 500 Ft/kártya
    10 000 Ft címletű kártya esetében*: 1 000 Ft/kártya
    20 000 Ft címletű kártya esetében: 2 000 Ft/kártya
    50 000 Ft címletű kártya esetében: 5 000 Ft/kártya
    100 000 Ft címletű kártya esetében: 10 000 Ft/kártya
    250 000 Ft címletű kártya esetében: 25 000 Ft/kártya
  • *Az 5 000 és 10 000 Ft címletű ajándékkártyák értékesítése megszűnt.
  • A pénzügyi teljesítést követően a kártyák érvényességi idejét meghosszabbítjuk.

AZ AJÁNDÉKKÁRTYÁK EGYENLEGE FELTÖLTHETŐ?

  • Az ajándékkártyák egyenlege nem tölthető fel, beváltás során – amennyiben a kártyán már nem maradt egyenleg – a szálloda az ajándékkártyát fizetéskor a bevonja.