Hunguest Hotels Hungary
Belépés

Gyakori kérdések a Hunguest Hotels Törzskártya, Ajándék- és Élménykártyák használatára vonatkozóan


MI A TEENDŐ, HA ELVESZÍTETTEM A HUNGUEST HOTELS EGYÉNI TÖRZSKÁRTYÁMAT?

*HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum
1061 Budapest, Székely Mihály u. 3.

NYITVA TARTÁS 
Hétfő-péntek: 08.30-17.00
Hétvége és munkaszüneti napok: zárva

ÜNNEPI NYITVA TARTÁS
2020. december 12, szombat: zárva
2020. december 24 - 2021. január 03: zárva
(utolsó munkanap: december 23. - első munkanap: január 4.)

Telefonszám: 06 1 481 9150
E-mail: torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu

HOGYAN TUDHATOM MEG A TÖRZSKÁRTYÁM PONTEGYENLEGÉT?

MINDEN KÁRTYÁHOZ TARTOZIK PIN KÓD?

HOL TALÁLOM A KÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

MIT TEGYEK, HA NEM TUDOM AZ EGYÉNI TÖRZSKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

*HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum
1061 Budapest, Székely Mihály u. 3.

NYITVA TARTÁS 
Hétfő-péntek: 08.30-17.00
Hétvége és munkaszüneti napok: zárva

ÜNNEPI NYITVA TARTÁS
2020. december 12, szombat: zárva
2020. december 24 - 2021. január 03: zárva
(utolsó munkanap: december 23. - első munkanap: január 4.)

Telefonszám: 06 1 481 9150
E-mail: torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu

MIT TEGYEK, HA NEM TUDOM AZ AJÁNDÉK VAGY ÉLMÉNYKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

  • PIN kód hiányában a kártyát nem lehet használni, így azt pótolni kell.
  • A PIN kódot, annak bármely okból fennálló hiánya esetén (elvesztés, elfelejtés, elütés stb.) a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum személyesen vagy telefonon – a vásárlás tényének igazolása után – a nyitvatartási ideje alatt  pótolja.
  • Szállodában az Ajándék - vagy Élménykártyához tartozó PIN kód pótlása nem lehetséges.

MILYEN ESETBEN LEHETSÉGES UTÓLAGOS PONTFELÍRÁS A KÁRTYÁMRA?

  • Az Ön által elfogadott EGYÉNI ÉS VIP TÖRZSKÁRTYA ÜZLETI FELTÉTELEK alapján a kártya kézhezvételét követően nincs lehetőség utólagos pontfelírásra. Ezért fontos, hogy minden nálunk töltött szállodai tartózkodásánál Önnél legyen a kártya, és ismerje a hozzá tartozó PIN kódot.
  • Amennyiben még nem kapta kézhez a kártyáját, küldje el faxon, vagy e-mailben a köztes időszakban kiállított számláját a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum részére alábbi elérhetőségeink egyikére: Fax: +36 1 481 9151, vagy e-mail: torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu. Ebben az esetben a számla alapján munkatársaink jóváírják a pontokat.
  • Amennyiben Önnél van a kártyája, de bármilyen okból meghiúsul a pontjóváírás a szállodában, akkor kérje a kártya bevonását és így kaphat utólagos pontjóváírást a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrumtól. Ez esetben a szálloda munkatársai intézik Ön helyett a teljes folyamatot. A pontfelírást követően a kártyát postai úton juttatjuk vissza Önnek.

ÖSSZEVONHATÓ-E KÉT EGYÉNI TÖRZSKÁRTYA?

  • A kártyák nem összevonhatók.
  • Amennyiben egy családban több kártyát is igényeltek, érdemes a forgalmat csak az egyik kártyára koncentrálni, a másik kártyát pedig felfüggesztetni.

MEDDIG ÉRVÉNYES A KÁRTYÁM?

A kártya érvényessége a kártya típusától függ:

  • Az Egyéni Törzskártyák és Üzleti kártyák nem rendelkeznek lejárattal, visszavonásukig érvényesek.
  • Az Ajándékkártyák (10 000 Ft, 20 000 Ft és 50 000 Ft címletűek lehetnek) a megvásárlástól számított 18 hónapig érvényesek. A pontos lejárati idő vagy a kártya tokján van feltüntetve, vagy pedig a vásárláskor kapott slip (bizonylat) alján szerepel.
  • Az Élménykártyák (melyek akuálisan 65 000 Ft és 80 000 Ft, korábban vásároltak esetében pedig 55 000 Ft és 70 000 Ft címletűek lehetnek) a megvásárlástól számított 12 hónapig érvényesek. A pontos lejárati idő vagy a kártya tokján van feltüntetve, vagy pedig a vásárláskor kapott slip (bizonylat) alján szerepel.
  • A VIP kártyák 12 hónapig érvényesek.

MI A TEENDŐ LEJÁRÓ AJÁNDÉK- ÉS/VAGY ÉLMÉNYKÁRTYA ESETÉN?

  • A kártyák meghosszabbíthatók a lejáratuk előtt névértékük, vagy esetleges maradvány értékük ("Ajándékkártya" esetében) 10%-a ellenében. A kártya meghosszabbítás ideje maximum 12 hónap lehet (a lejárattól számítva). Kérjük írjon a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu e-mail címre, hogy mely sorszámú kártyá(ka)tszeretné meghosszabbítani. Ebben az esetben a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum munkatársai elküldik az átutaláshoz szükséges adatokat, és az összeg beérkezését követően automatikusan meghosszabbítják a kártyá(ka)t.

MILYEN MÓDON HASZNÁLHATÓ EGYÜTT A SZÉP KÁRTYA ÉS A HUNGUEST HOTELS TÖRZSKÁRTYA?

  • A SZÉP kártya szabályzat és a HUNGUEST HOTELS Törzskártya Üzleti Feltételei egyaránt kimondják, hogy a számlának a kártyatulajdonos nevére kell szólnia. Abban az esetben, ha egy családban két különböző névre szól a SZÉP kártya és a Törzskártya, akkor a szabályzatok értelmében egy számla rendezéséhez együtt nem használható a két kártyatípus. Javasoljuk, hogy ebben az esetben a SZÉP kártyát kibocsátó pénzintézet ügyfélszolgálatán igényeljen meglévő SZÉP kártyájához társkártyát, amely a Törzskártya tulajdonos nevére szól. Csak akkor használható együtt ez a két kártyatípus, ha ugyanarra a névre szól.

AJÁNDÉKKÁRTYA KARÁCSONYRA - MIRE FIGYELJEN