Gyakori kérdések a Hunguest Hotels Törzskártya, Ajándék- és Élménykártyák használatára vonatkozóan

MI A TEENDŐ, HA ELVESZÍTETTEM A HUNGUEST HOTELS EGYÉNI TÖRZSKÁRTYÁMAT?
  • Az Egyéni Törzskártya pótlására személyesen a szállodáink recepcióján van lehetőség. Ebben az esetben új jelentkezési lapot kell kitölteni, a kártya pótlása díjmentes. A jelentkezési lapra rá kell írni a pótlandó kártya számát, illetve azt, hogy „kártyapótlás”. 
  • Amennyiben elektronikusan szeretné a kártyapótlást intézni, kérjük, hogy kattintson ide és válassza a "Kártyapótlás" lehetőséget!
    Az elkészült új kártyát 30 napon belül postán keresztül juttatjuk el Önhöz.

MI A TEENDŐ, HA ELVESZÍTETTEM A HUNGUEST HOTELS AJÁNDÉK- VAGY PRÉMIUM ÉLMÉNYKÁRTYÁMAT?

  • Abban az esetben, ha elveszítette Ajándék- vagy Prémium Élménykártyáját, az elvesztését – telefonos tájékoztatás mellett – írásban, e-mail üzenetben kell bejelenteni HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum részére (e-mail: torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu) az elveszett Ajándék- vagy Prémium Élménykártya sorszámának megadásával.
  • A HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum a kártya sorszámát tartalmazó írásbeli bejelentést követő 48 órán belül garantálja a kártya letiltását.
  • Abban az esetben, ha kártyacserére kerül sor, az új kártyára a régi kártyán lévő fel nem használt összeg kerül rögzítésre.

HOGYAN TUDHATOM MEG A TÖRZSKÁRTYÁM PONTEGYENLEGÉT?

  • A kártya pontos egyenlegét az utolsó szállodai tranzakció során kapott POS slip (bizonylat) alján, a pontegyenlegnél feltüntetve találja.
  • A kártya egyenlege lekérdezhető szállodai POS terminálon keresztül is. Erre személyesen a szállodáink recepcióján van lehetőség a kártya jelenlétében és a PIN kód ismeretében.
  • Lehetőség van telefonos érdeklődésre is, ehhez kérjük hívja a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrumot (Telefonon, kedd-csütörtök 08:00–13:00 között a +36 1 481 9150 számon).
  • Honlapunkon is lekérhető az Egyéni Törzskártya egyenlege. Az így lekérdezett egyenleg tájékoztató jellegű.
  • A HUNGUEST HOTELS applikációból – mely egyaránt letölthető iOS és androidos telefonokra – is lekérdezhető a pontegyenleg. Az így lekérdezett egyenleg szintén tájékoztató jellegű.

MINDEN KÁRTYÁHOZ TARTOZIK PIN KÓD?

  • A HUNGUEST HOTELS kártyaprogramban szereplő kártyák 4 számjegyű PIN kóddal védettek a jogosulatlan használattól, ezért minden kártyás tranzakcióhoz szükség van a kártya fizikai jelenlétére és a hozzájuk tartozó PIN kód ismeretére.

HOL TALÁLOM A KÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

  • A PIN kód a Törzskártya mellé küldött kisérőlevelünkben található, amit a kártya kézhezvételekor kapott meg.
  • Az Ajándék és Élménykártyák PIN kódja a kártya tokján, vagy a vásárláskor kapott POS slipen (bizonylaton) is szerepel.
  • Amennyiben rendelkezik HUNGUEST HOTELS mobil applikációval, úgy a Törzskártyájához tartozó PIN kódja mindig kéznél lesz. Ehhez célszerű a kártya kézhezvételekor rögtön regisztrálni a kártyát. Az applikációban a "Törzskártyám" menüben található az „Elfelejtett PIN kód”. Erre kattintva, a rendszer automatikusan elküldi Önnek a kártyához tartozó PIN kódot.

MIT TEGYEK, HA NEM TUDOM AZ EGYÉNI TÖRZSKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

PIN kód hiányában a kártyát nem lehet használni, így azt pótolni kell.

  • Személyesen szállodáink recepcióján van lehetőség a PIN kód pótlására.
  • Amennyiben telefonon keresztül szeretné a PIN kód pótlását intézni, kérjük hívja a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrumot munkanapokon 09:00–13:00 között, a +36 1 481 – 9150 telefonszámon.
  • Amennyiben rendelkezik HUNGUEST HOTELS mobil applikációval, úgy a PIN kódja mindig kéznél lesz. Ehhez célszerű a kártya kézhezvételekor rögtön regisztrálni a kártyát. Az applikációban a „Törzskártyám” menüben található az „Elfelejtett PIN kód”. Erre kattintva, a rendszer automatikusan és díjmentesen elküldi Önnek a kártyához tartozó PIN kódot.

MIT TEGYEK, HA NEM TUDOM AZ AJÁNDÉK VAGY ÉLMÉNYKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

PIN kód hiányában a kártyát nem lehet használni, így azt pótolni kell.

  • A PIN kódot, annak bármely okból fennálló hiánya esetén (elvesztés, elfelejtés, elütés stb.) a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum telefonon munkanapokon 09:00–13:00 között pótolja.
  • Amennyiben elektronikusan szeretné a PIN kód pótlást intézni, kérjük, hogy igényét a kártyaszám megadásával a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum részére legyen kedves megküldeni, az torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu email címre.
  • Szállodában az Ajándék vagy Élménykártyához tartozó PIN kód pótlása nem lehetséges.
  • Az Ajándék- és Prémium Élménykártya elvesztéséből vagy a PIN kód elvesztéséből eredő károkért a HUNGUEST HOTELS nem vállal felelősséget.

MILYEN ESETBEN LEHETSÉGES UTÓLAGOS PONTFELÍRÁS A KÁRTYÁMRA?

  • Az Ön által elfogadott EGYÉNI ÉS VIP TÖRZSKÁRTYA ÜZLETI FELTÉTELEK alapján a Törzskártya kézhezvételét követően nincs lehetőség utólagos pontfelírásra. Ezért fontos, hogy minden nálunk töltött szállodai tartózkodásánál, Önnél legyen Törzskártyája és ismerje a hozzá tartozó PIN kódot.
  • Amennyiben még nem kapta kézhez az Egyéni Törzskártyáját, kérjük küldje el e-mailben a köztes időszakban kiállított szállodai számláját a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum részére az torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu e-mail címre. Ebben az esetben a számla alapján munkatársaink jóváírják a pontokat.
  • Amennyiben Önnél van a kártyája, akkor a szálloda munkatársai, a kártyaszám alapján utólagosan felírják Önnek a pontokat és erről emailben tájékoztatják Önt.

ÖSSZEVONHATÓ-E KÉT EGYÉNI TÖRZSKÁRTYA?

  • A kártyák nem összevonhatók.
  • Amennyiben egy családban több kártyát is igényeltek, érdemes a forgalmat csak az egyik kártyára koncentrálni, a másik kártyát pedig felfüggesztetni.

MEDDIG ÉRVÉNYES A KÁRTYÁM?

Ajándékkártya érvényességi idejének hosszabbítása: A veszélyhelyzeti korlátozások miatti szállodai üzemszünetek ideje alatt lejáró és fel nem használt Ajándék és Élménykártyák lejáratát Társaságunk meghosszabbította 2022.03.31. napra. 

A kártya érvényessége a kártya típusától függ:

  • Az Üzleti kártyák nem rendelkeznek lejárattal, visszavonásukig érvényesek. Az Egyéni Törzskártyák annak kiállítástól vagy az utolsó tranzakció dátumától számított 3 évig érvényesek.
  • A VIP kártyák 12 hónapig érvényesek.
  • Az Ajándékkártyák a megvásárlástól számított 18 hónapig érvényesek. A pontos lejárati idő vagy a kártya tokján van feltüntetve, vagy pedig a vásárláskor kapott slip (bizonylat) alján szerepel.
  • Az Élménykártyák a megvásárlástól számított 12 hónapig érvényesek. A pontos lejárati idő, vagy a kártya tokján van feltüntetve, vagy a vásárláskor kapott slip (POS bizonylat) alján és/vagy a kártyatokon szerepel. 
  • A Prémium Élménykártyák forgalmazása 2021.05.14 napjával megszűnt, de a forgalomban lévő kártyák,  változatlan feltételekkel felhasználhatók. (Üzleti Feltétel)

MI A TEENDŐ LEJÁRÓ AJÁNDÉK- ÉS/VAGY ÉLMÉNYKÁRTYA ESETÉN?

  • A kártyák meghosszabbíthatók a lejáratuk előtt névértékük, vagy esetleges maradvány értékük 10%-a ellenében. A kártya meghosszabbítás ideje maximum 12 hónap lehet (a lejárattól számítva). Kérjük, írjon a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu e-mail címre, hogy mely sorszámú kártyá(ka)tszeretné meghosszabbítani. Ebben az esetben a HUNGUEST HOTELS Törzsvendég Centrum munkatársai elküldik az átutaláshoz szükséges adatokat, és az összeg beérkezését követően automatikusan meghosszabbítják a kártyá(ka)t.
  • Az Ajándékkártya érvényességének meghosszabbításáért fizetendő díjak címletenként:
 

5 000 Ft címletű Ajándékkártya esetében:
10 000 Ft címletű Ajándékkártya esetében:
20 000 Ft címletű Ajándékkártya esetében:
50 000 Ft címletű Ajándékkártya esetében:
100 000 Ft címletű Ajándékkártya esetében:
250 000 Ft címletű Ajándékkártya esetében:

500 Ft/kártya
1 000 Ft/kártya
2 000 Ft/kártya
5 000 Ft/kártya
10 000 Ft/kártya
 25 000 Ft/kártya

 

  • Az 5 000 és 10 000 Ft címletű Ajándékkártyák értékesítése 2022.08.01. napjával megszűnt!
  • A Prémium Élménykártyák forgalmazása 2021.05.14 napjával megszűnt, de a forgalomban lévő kártyák,  változatlan feltételekkel felhasználhatók. 

NEM SIKERÜL ONLINE FIZETNEM AJÁNDÉKKÁRTYA VÁSÁRLÁSAKOR, MIT TEGYEK?

Az online fizetéshez érdemes előkészíteni a bankkártyát (SZÉP Kártyával nem vásárolható ajándékkártya) és a fizetés jóváhagyásához szükséges banki applikációt vagy internetes banki felületetet, hogy a tranzakció ne hiúsuljon meg időtúllépés miatt.

Ha más okból mégsem sikeres a bankkártyás vásárlása, abban az esetben lehetősége van az alábbi számlaszámra banki átutalással is kiegyenlítenie az ajándékkártyák összegét:

Hunguest Zrt.
Erste Bank
11600006-00000000-77649421
Közlemény: a megvásárolni kívánt ajándékkártyák darabszáma és címlete

Egyúttal kérjük, hogy a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu email címre írja meg számlázási és postázási címét – cég esetében az adószámot – is.
Köszönjük türelmét és elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért!
Megrendelésénél kérjük vegye figyelembe, hogy a megvásárolt kártyákat tértivevényes postai küldeményként küldjük, belföldön 7 munkanapos átfutási idővel.