Hunguest Hotels Hungary

Gyakori kérdések a Hunguest Hotels Törzskártya, Ajándék- és Élménykártyák használatára vonatkozóan

MI A TEENDŐ, HA ELVESZÍTETTEM A HUNGUEST HOTELS EGYÉNI TÖRZSKÁRTYÁMAT?

  • Az Egyéni Törzskártya pótlásának a díja 3 000 Ft, amit személyesen a HUNGUEST HOTELS Szobafoglalási és Törzsvendég Centrumban (Székely Mihály u. 3., 1061 Budapest) egyenlíthet ki. A befizetést követően az új kártyát 30 napon belül személyesen veheti át ugyanitt, vagy postán keresztül juttatjuk el Önhöz.
  • Szállodáink recepcióján is lehetőség nyílik a kártya pótlására. Ebben az estben új jelentkezési lapot kell kitölteni, amit a recepción befizetett 3 000 Ft pótlási díj igazolásával együtt kell leadni a recepción. Az elkészült új kártyát 30 napon belül postán keresztül juttatjuk el Önhöz.
  • Amennyiben telefonon keresztül szeretné a kártyapótlást intézni, kérjük hívja a HUNGUEST HOTELS Szobafoglalási és Törzsvendég Centrumot a +36 1 481 – 9150 (munkanapokon 8:30 – 17:00 között) telefonszámon és kérje a kártya pótlását. A 3 000 Ft befizetését banki átutalással egyenlítheti ki, akövetkező bankszámlaszámra: ERSTE Bank 11600006 – 00000000 – 77649421. Kérjük a közlemény rovatba tüntesse fel a pótlandó kártya számát és a „kártyapótlás” feliratot. Pl.: 50012345 kártyapótlás

HOGYAN TUDHATOM MEG A TÖRZSKÁRTYÁM PONTEGYENLEGÉT?

  • A kártya pontos egyenlegét az utolsó szállodai tranzakció során kapott slip (bizonylat) alján a pontegyenlegnél feltüntetve találja
  • Lehetőség van a telefonos érdeklődésre is, kérjük hívja a HUNGUEST HOTELS Szobafoglalási és Törzsvendég Centrumot. Telefon: +36 1 481 – 9150 (munkanapokon 8:30 – 17:00 között)
  • A kártya egyenlege lekérdezhető POS terminálon keresztül is. Erre személyesen a szállodáink recepcióján van lehetőség a kártya jelenlétében és a PIN kód ismeretében.
  • Honlapunkon is lekérhető az Egyéni Törzskártya egyenlege. Az így lekérdezett egyenleg tájékoztató jellegű.

MINDEN KÁRTYÁHOZ TARTOZIK PIN KÓD?

  • Az összes Hunguest Hotels kártya PIN kóddal védett a jogosulatlan használattól, ezért minden kártyás tranzakcióhoz szükség van a kártya jelenlétére és a PIN kód ismeretére.

HOL TALÁLOM A KÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

  • A PIN kód a kártya mellett egy borítékban található, amit a kártya kézhezvételekor kapott meg.
  • Az Ajándék és Élménykártyák PIN kódja a kártya tokján, és a vásárláskor kapott slipen (bizonylaton) is szerepel.

MIT TEGYEK, HA NEM TUDOM A KÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

  • PIN kód hiányában a kártyát nem lehet használni, így azt pótolni kell.
  • A PIN kód pótlása 2 000 Ft, amit személyesen a HUNGUEST HOTELS Szobafoglalási és Törzsvendég Centrumban (Székely Mihály u. 3., 1061 Budapest) egyenlíthet ki és ott helyben meg iskapja a PIN kódot.
  • Szállodáink recepcióján is lehetőség van a PIN kód pótlására. Ebben az estben a kártya jelenléte is szükséges, mert a POS terminálon keresztül történik a PIN kód lekérdezése, ebben az estben, apótlás díját a 2 000 Ft-ot a szálloda recepcióján kell befizetni. Elképzelhető, hogy a szállodában nem tudják helyileg megoldani a PIN kód lekérdezését, ebben az estben a kártya bevonásra kerül és postán fogja visszakapni a kártyáját a PIN kóddal együtt. Ebben az estben is a szállodában tudjabefizetni a 2 000 Ft-ot.
  • Amennyiben telefonon keresztül szeretné intézni, kérjük hívja a HUNGUEST HOTELS Szobafoglalási és Törzsvendég Centrumot. Telefon: +36 1 481 – 9150 (munkanapokon 8:30 – 17:00 között) telefonszámon és kérje a PIN kód pótlását. A 2 000 Ft befizetését banki utalással egyenlítheti ki, akövetkező bankszámlaszámra: ERSTE Bank 11600006 – 00000000 – 77649421. Kérjük a közlemény rovatba tüntesse fel a kártya számát és a „PIN kód pótlás” feliratot. Pl.: 50012345 PIN kód pótlás

MILYEN ESETBEN LEHETSÉGES UTÓLAGOS PONTFELÍRÁS A KÁRTYÁMRA?

  • Az Ön által elfogadott EGYÉNI ÉS VIP TÖRZSKÁRTYA ÜZLETI FELTÉTELEK alapján a kártya kézhezvételét követően nincs lehetőség utólagos pontfelírásra. Ezért fontos, hogy minden nálunk töltött szállodai tartózkodásánál, Önnél legyen a kártya és ismerje a hozzá tartozó PIN kódot.
  • Amennyiben még nem kapta kézhez a kártyáját, küldje el faxon, vagy e-mailben a köztes időszakban kiállított számláját a HUNGUEST HOTELS Szobafoglalási és Törzsvendég Centrum részére. Fax: +36 1 481 – 9151 e-mail: torzsvendegcentrum@tvc.hunguesthotels.hu Ebben az esetben a számla alapján munkatársaink jóváírják a pontokat.
  • Amennyiben önnél van a kártyája, de bármilyen okból meghiúsul a pontjóváírás a szállodában, akkor kérje a kártya bevonását és így kaphat utólagos pontjóváírást a HUNGUEST HOTELS Szobafoglalási és Törzsvendég Centrumtól. 

ÖSSZEVONHATÓ-E KÉT EGYÉNI TÖRZSKÁRTYA?

 

  • A kártyák nem összevonhatók.
  • Amennyiben egy családban több kártyát is igényeltek, érdemes a forgalmat csak az egyik kártyára koncentrálni és a másik kártyát pedig felfüggesztetni.

MEDDIG ÉRVÉNYES A KÁRTYÁM?

A kártya érvényessége, a kártya típusától függ:

  • Az Ajándékkártyák (10 000 Ft, 20 000 Ft és 50 000 Ft címletűek lehetnek) a megvásárlástól számított 18 hónapig érvényesek. A pontos lejárati idő, vagy a kártya tokján van feltüntetve, vagy pedig a vásárláskor kapott slip (bizonylat) alján szerepel.
  • Az Élménykártyák (65 000 Ft, és 80 000 Ft címletűek lehetnek) (korábban vásároltak pedig 55 000 Ftés 70 000 Ft címletűek lehetnek) a megvásárlástól számított 12 hónapig érvényesek. A pontos lejárati idő, vagy a kártya tokján van feltüntetve, vagy pedig a vásárláskor kapott slip (bizonylat) aljánszerepel.
  • Az Egyéni Törzskártyák és Üzleti kártyák nem rendelkeznek lejárattal, visszavonásig érvényesek.
  • A VIP kártyák 12 hónapig érvényesek.

MI A TEENDŐ LEJÁRÓ AJÁNDÉK- ÉS/VAGY ÉLMÉNYKÁRTYA ESETÉN?

  • A kártyák meghosszabbíthatók a lejáratuk előtt, névértékük 10%-a ellenében. A kártya meghosszabbítás ideje maximum 12 hónap lehet. (a lejárattól számítva). Kérjük írjon atorzsvendegcentrum@tvc.hunguesthotels.hu e-mail címre, hogy az adott sorszámú kártyá(ka)tszeretné meghosszabbítani. Ebben az esetben a Hunguest Hotels Szobafoglalási és Törzsvendég Centrum munkatársai elküldik az átutaláshoz szükséges adatokat és az összeg beérkezését követően, automatikusan meghosszabbítják a kártyákat.

MILYEN MÓDON HASZNÁLHATÓ EGYÜTT A SZÉP KÁRTYA ÉS A HUNGUEST HOTELS TÖRZSKÁRTYA?

  • A SZÉP kártya szabályzat és a HUNGUEST HOTELS Törzskártya Üzleti Feltételei egyarántkimondják, hogy a számlának a kártyatulajdonos nevére kell szólnia. Abban az esetben, ha egy családban két különböző névre szól a SZÉP kártya és a Törzskártya, akkor a szabályzatok értelmében egy számla rendezéséhez együtt nem használható a két kártyatípus. Javasoljuk, hogyebben az esetben a SZÉP kártyát kibocsátó pénzintézet ügyfélszolgálatán igényeljen meglévő SZÉP kártyájához társkártyát, amely a Törzskártya tulajdonos nevére szól. Csak akkor használható együtt ez a két kártyatípus, ha ugyanarra a névre szólnak.