Hunguest Hotels Hungary
Belépés

Szobafoglalás - legjobb árak

Hírlevél

2014-ben ismét MagyarBrands díjas a Hunguest Hotels!

Ötödik alkalommal MagyarBrands díjas a Hunguest Hotels!

2014-ben ötödször tették mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói.
Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás) valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet álal végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség) alapján a Hunguest Hotels igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP200 fogyasztói márka egyike legyen.
Büszkék vagyunk arra, hogy a program megjelenése óta évről évre magunkénak tudhatjuk ezt a megtisztelő címet.

A MagyarBrands díjról

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői mind nagyobb szükségét látták, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak, ezért 2010-ben életre hívták a MagyarBrands programot, amely idén ötödször tette közzé a vezető hazai márkák listáját.
A program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre.
A MagyarBrands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselő lehetnek hazánkban és határaikon kívül is. A MagyarBrands márkához kapcsolt értékek olyan kézzelfogható előnyt jelenthetnek a magyar és a nemzetközi piacon, amelyek révén a termékek vonzereje és elismertsége is növekszik a vásárolók szemében.

A MagyarBrands hazai márkákat díjaz, melyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják.
A programban részt vevő márkák önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése és ismertség fókuszú fogyasztói kutatás alapján kapták meg az elismerést.  A MagyarBrands program szakértői egy komplex mutatószámot hoztak létre mindazon szempontok összegzéséből, amelyek közrejátszanak abban, hogy egy márkáról azt mondhatjuk, hogy hazai és sikeres.


 

2014. október 1.