Az internetes utazás-vásárlásokban az ár és a kényelem a legfontosabb tényezők. A dinamikusan fejlődő on-line utazási piacon az utóbbi évben az erőviszonyok az internetes utazási irodák felől a szolgáltatást nyújtó cégek, vagyis a légitársaságok és szállodatulajdonosok javára tolódtak el, azaz az utazók manapság már a cégek saját honlapjait keresik fel. A siker kulcsa a vásárlói hűség kialakítása, derül ki a PricewaterhouseCoopers (PwC) jelentéséből. A nagysebességű, szélessávú internetes kapcsolat és a szállítók azon törekvése, hogy kezükbe veszik saját kínálatukat, csökkentette az on-line utazási irodák korábban kétségtelenül meglévő versenyelőnyét.
Az internet világában a vásárlók hűsége hagyományosan nagyon alacsony. Ezt a piaci szereplők egy része marketingkiadásaik növelésével próbálja ellensúlyozni. A szállodaüzemeltetők és a légitársaságok hűségprogramjai nagyon sikeresnek mutatkoznak, ez pedig újabb előnyt jelent számukra az on-line utazási irodákkal szemben. A jövőben valamennyi internetes utazási irodának kreatívabbá kell válnia a kínálat tekintetében. Már most is vannak olyan cégek, amelyek az utazáshoz nem kapcsolódó szolgáltatások szélesebb körét kínálják: színházjegyeket, éttermi asztalfoglalást, illetve belépőjegyeket egyéb tematikus programokra.
Ismerkedjen meg a Hunguest Hotels Törzsvendég programjával Ön is!
Akcióinkat itt találja!