Szobafoglalás

Hírlevél

Magyar Turizmus Minőségi Díj - újabb négy Hunguest szálloda is díjas

A Turizmus Minőségi Díjat 2007-ben elnyert Hunguest szállodák:

Hunguest Hotel Aqua-Sol
Hunguest Hotel Freya
Hunguest Grandhotel Galya
Hunguest Hotel Helios

A Turizmus Minőségi Díjat 2006-ben elnyert szállodánk:

Hunguest Hotel Pelion

A 2007-es évben 23 szállodai jelentkező közül 18, illetve a 3 pályázó étteremből valamennyi kiérdemelte a Magyar Turizmus Minőségi Díjat – jelentette be Wolff Péter, az Országos Idegenforgalmi Bizottság elnöke a február 4-én. A szakember a díjról beszélve elmondta: jelentős nemzetközi elismerést jelent, hogy 2007-ben a HOTREC is akkreditálta a programot, és a Magyar Turizmus Minőségi Díj az európai kritériumoknak való megfelelést igazoló 2Q jel használatára is jogosultságot ad a díjnyertes éttermeknek és szállodáknak.

Az eseményen Ujhelyi István államtitkár arra hívta fel a figyelmet, hogy a minőség javítása szorosan összefügg a turisztikai fejlesztéseket szolgáló uniós pályázati lehetőségekkel. Kovács Miklós szakállamtitkár pedig arra mutatott rá, hogy a minőséget az EU egyben a turizmus fenntarthatóságának és versenyképességének kulcsaként tart számon.

Mivel a minősítési rendszer biztosítékot jelent arra, hogy a turisztikai vállalkozások szolgáltatásait igénybe vevők elégedetten térjenek haza, a díj így nagymértékben hozzájárul Magyarország pozitív imázsának építéséhez is – fogalmazott Szűcs Balázs, az MT Zrt marketing vezérigazgató helyettese. Hangsúlyozta: a díjat elnyert szolgáltatóknak a marketingszervezet kiemelt megjelenést biztosít honlapján, illetve kiadványaiban. A pályázat kiírására minden évben egyszer kerül sor. Az idei felhívás február elején már megjelent, a pályázati jelentkezés határideje február 28.

/Turizmus.com/