Hunguest Hotels Hungary
Belépés

COVID-19 TÁJÉKOZTATÓ

Mivel a szálláshelyeken és a vendéglátóipari egységekben nagyszámú bel- és külföldi vendég fordul meg a világ minden részéről, akik igénybe veszik a kínált szolgáltatásokat, kapcsolatba kerülnek a kiszolgáló személyzettel, a többi vendéggel. Ezért jelen dokumentumban összegyűjtöttük Vendégeink szempontjából fontos szempontokat, melyek a leglényegesebbek lehetnek, hogy szállodáink a fertőzés tovább terjedését megakadályozva mégis megfelelő színvonalú szolgáltatást tudjanak nyújtani, és a vendégélmény is - az adott körülmények között - a legteljesebb legyen.


Minden intézkedésünk a Vendégeink és a dolgozóink biztonságát, egészségének megőrzését szolgálja.

Jó egészséget kívánunk minden Vendégünknek és a turizmusban érdekelt vagy érintett szereplőnek! 


A részlegenkénti eljárás rend az alábbi:

Általános intézkedések:

  • Külsős vendégeket a wellness, a gyógyászat, a vendéglátóegységek nem fogadhatnak. Kivételt képeznek a külső résszel is rendelkező fürdők, a hatósági rendeleteknek megfelelően:
    • Napfényfürdő Aquapolis Szeged
    • Saliris Resort Gyógy- és Termálfürdő.
  • Munkavállalók oktatása és tájékoztatása a bevezetett intézkedésekről:
    • Szállodáink dolgozóit megfelelő védőeszközökkel elláttuk;
    • Oktatási segédanyagot és gyakorlati oktatást kaptak felelős vezetőjüktől;
  • Vendégeink tájékoztatása már a szállodába érkezésük előtt és ott tartózkodásuk alatt folyamatos:
    • weboldalunkról letölthető Hunguest Hotel COVID kézikönyv;
    • a szállodai recepción és a liftek előterében kihelyezésre kerültek a tájékoztató szórólapok, információs táblák is.


Általános higiénés intézkedések:

      
  • Szenzoros kézfertőtlenítők elhelyezése a közösségi területeken (szállodai recepció, liftek, étterem).
  • Fertőtlenítő takarítás naponta többször a vendégterekben, közösségi terekben, közös vendég mosdókban, különösen figyelemmel a kilincsek, csaptelepek, nyomógombok, villanykapcsolók, lépcsőkorlátok, üvegajtók, lift belsőterek tekintetében.
  • A kölcsönözhető eszközök, sporteszközök folyamatos fertőtlenítése – akár naponta többször is: pl. biliárd dákó, bowling golyó, kerékpár, bukósisak stb…
  • A szálloda recepcióján (szállodába érkezéskor, illetve ügyintézés esetében) munkatársaink maszkot, és – készpénz kezelés esetén - kesztyűt viselnek
  • Az étteremben a felszolgálók és étteremben dolgozó munkatársak számára kötelező a maszk, és – készpénz kezelés esetén - kesztyű viselése.
  • Készpénzmentesség: készpénz használatra csak a recepciókon és a pénztárakban van lehetőség Vendégeink számára. Felhívjuk figyelmüket arra, hogy készpénzt egyéb részlegen, ahol élelmiszerrel is dolgoznak, ott nem tudunk elfogadni.

 

Liftek:

  • a szállodai liftek befogadóképességét korlátozzuk, tehát egyszerre csak egy család, vagy egy szobában lakók tartózkodhatnak benne;
  • Ezen felül – a lift méretétől függően - maximalizáljuk az egyszerre benne utazó személyek számát is.

Intézkedések szállodai területenként:

FRONT OFFICE

VENDÉGLÁTÁS (étterem, lobby bár, terasz)

Szállodáink éttermeiben megváltozik a felszolgálás menete – melyet az aktuális vendéglétszám alapján alakítunk ki:

HOUSEKEEPING (Szobák takarítása)

EGYÉB SZOLGÁLTATÁSOK

WELLNESS fürdők

HUNGUEST HOTELS ZRT.