Ismét Superbrands díjas a Hunguest Hotels!

2016. április 21.

Örömmel tudatjuk, hogy a Superbrands Szakértői Bizottság döntése alapján 2016-ban a Hunguest Hotels márka immár harmadszor is elnyerte a Superbrands címet!

A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése 2016-ban is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.
Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.
Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk ismét elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vendégeink mindennapi választásához. A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
Büszkék vagyunk arra, hogy ismét megkaptuk ezt a remek szakmai visszajelzést, és továbbra is igyekszünk vendégeink bizalmát és elégedettségét megszolgálni!